شرح وظایف

1)  ثبت اطلاعات پرسنلی در نرم افزار کارگزینی

2)  صدور احکام کارگزینی نیروهای قراردادی، پیمانی و رسمی

3)  صدور احکام کارگزینی تغییر ضریب

4)  انجام امور بازنشستگی کارکنان بازنشسته و کارکنانی که به بازنشستگی نائل می شوند

5)  آموزش مسائل اداری و منابع انسانی به کارکنان در طول سال و پیگیری امور مربوط به آموزش کارکنان

6)  برقراری حق اولاد، عائله مندی، درج مدرک و یا قطع آنها پس ازگرفتن مجوز از مدیریت مربوطه

7)  اعلام پایان کار به نیروها پس ازهماهنگی با مسئول مافوق

8)  انجام امور مربوط به نیروهای جدید الاستخدام از جمله تکمیل فرم مشخصات، اعلام شروع به کار، تعیین محل خدمت و ...

9)  اجرای طرح مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و کارکنان

10) پیگیری نامه های ارجاعی از رئیس مافوق

11) تکمیل و ارجاع لیست نیروها به امور مالی جهت پرداخت حق مسکن، بن غیر نقدی، کمک هزینه مهدکودک، حق شیر و حق لباس

12) بستن لیست اضافه کار و ارسال آن به امور مالی پس از تائید رئیس واحد

13) پیگیری و ارسال لیست حقوق واحد های زیر مجموعه جهت امور مالی

14) پیگیری و انجام امور محوله و مربوطه زیر نظر مقامهای مافوق

15) انجام امور مربوط به ورود وخروج کارکنان

16) گرفتن گزارش هر ماهه و یا به نظر مقام مافوق

17) اعلام گزارش به مسئولین واحدها جهت اعلام اضافه کار ماهانه

18) ورود مرخصی های ساعتی، روزانه، ماموریتهای پرسنل و... در نرم افزار ورود و خروج

19) ورود اطلاعات کارکنان در نرم افزار پرسنلی و نرم افزار ورود و خروج

20) انجام امور مرخصی ها واعلام مانده مرخصی پرسنل واحدها به طور مجزا

21) پیگیری نیازهای استخدامی و اعلام نیاز دستگاه با توجه به پستهای بلاتصدی

           22) مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و بخشنامه های مربوطه
تاریخ به روز رسانی:
1400/11/27
تعداد بازدید:
5028
Powered by DorsaPortal